Sundhedsplejerske

Som skolens sundhedsplejerske tilbyder jeg at se jeres børn til samtale og undersøgelse flere gange i løbet af deres skoleforløb. Det vil være i følgende klasser: 0. klasse, 1. klasse, 5. klasse og 8. klasse. Jeg vil foretage en vurdering af børnenes helbred og trivsel med forskelligt indhold i de forskellige klasser. Derudover vil jeg i samarbejde med lærerne tilbyde undervisning i relevante sundhedsfaglige emner på forskellige klassetrin.

Hvis I ikke ønsker, at jeres barn skal ses af sundhedsplejen, bedes I informere om dette via AULA, som jeg tjekker på de skoledage, jeg er her. Jeg skriver på AULA forud for konsultationerne.

Mit tlf.nr. er 27 77 02 64, og jeg træffes tirsdage og onsdage, dog med enkelte undtagelser. Sommetider inddrages flere ugedage.

Venlig hilsen

Kirsten Andersen Sundhedsplejerske