Stærkt Samarbejde - Overgang fra børnehave til skole

Stærkt Samarbejde på Randersgades Skole og KKFO

På Randersgades Skole og KKFO er vi dedikerede til at sikre, at overgangen fra børnehave til skole forløber så smidigt som muligt. Gennem initiativet Stærkt Samarbejde arbejder vi tæt sammen med lokale børnehaver for at skabe en tryg og sammenhængende start for alle børn. Vi har udarbejdet en samarbejdsaftale og et årshjul fyldt med spændende aktiviteter, der understøtter børnenes udvikling og trivsel. Vores mål er at sikre, at viden om det enkelte barn følger med i overgangen, så vi kan tilbyde den bedste skolestart. Sammen bygger vi bro mellem børnehave og skole og skaber stærke og trygge rammer for børnenes læring og sociale liv.

Randersgades Skole og KKFO har Stærkt Samarbejde med Kennedygården Integreret Institution og Den Selvejende Institution Krauseren.